Перейти до основного вмісту

Готуємось до ЗНО ДПА

 

Пам’ятка  для батьків

 ü  Оберігайте свою дитину від надмірної тривожності, адже це може негативно вплинути на проходження тестування. Дитині завжди передається хвилювання батьків, однак через брак життєвого досвіду впоратися з ним їй значно складніше. Тож станьте для неї прикладом урівноваженості та впевненості.
 ü  Підтримуйте впевненість дитини у власних силах, частіше хваліть, підбадьорюйте. Адже страх припуститися поминки підвищує ймовірність реально помилитися під час тестування.
 ü  Стежте за самопочуттям дитини та графіком ii навчання, аби вчасно запобігти перевтомі.
 ü  Стежте за раціоном харчування дитини, адже під час інтенсивного розумового напруження організм, що росте й розвивається, потребує поживних речовин i збалансованого комплексу вітамінів. Лікарі радять вживати більше риби, сиру, горіхів та кураги, які стимулюють роботу головного мозку.
 ü  Допоможіть дитині навчитися орієнтуватися в часі та правильно його розподіляти.
Тоді вона вмітиме концентруватися протягом усього тестування. Це сприятиме ii спокою й позбавить від зайвої тривожності. Напередодні іспиту забезпечте дитині повноцінний відпочинок.



ПОРАДИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ТА ПРОХОДЖЕННЯ ЗНО

Пам’ятка для випускників

Послідовність підготовки до ЗНО

ü  Розробіть план підготовки до ЗНО: визначте обсяг роботи на кожен тиждень, день. Заплануйте, коли саме ви вивчатимете той чи інший розділ, тему. Краще розпочинати з найцікавішої теми – це допоможе звикнути до режиму роботи.
ü  Після кожної години занять обов’язково робіть перерву на 10 хвилин. А після 2-3 годин роботи можна перепочити вже півгодини, наприклад, поїсти, вийти на свіже повітря тощо. Після 3-4 годин занять відпочивайте не менше 2 годин. Напередодні складання ЗНО добре виспіться та відпочиньте.
ü  Заздалегідь підготуйте все необхідне в день тестування: одяг, документи (паспорт, або свідоцтво про народження, Сертифікат, запрошення), дві чорні гелеві ручки, годинник, негазовану воду в прозорій пляшці.

 Засвоєння та систематизація навчального матеріалу

 ü  Задля того, щоб швидше та легше засвоїти велику кількість фактологічного матеріалу, складіть план, намалюйте схему або напишіть конспект, доберіть приклади з практики. Якщо є потреба, зверніться по допомогу до батьків.
ü  Випишіть основні дати, визначення, формули тощо на окремий аркуш та прикріпіть його туди, куди ви найчастіше спрямовуєте свій погляд.
ü  Намагайтеся зрозуміти нову інформацію, а не механічно пам’ятати її.
ü  Не вивчайте новий матеріал безпосередньо перед іспитом, аби не забути раніше засвоєне. За два тижні до тестування займайтеся лише повторенням та закріпленням раніше вивченого матеріалу.
ü  Попросіть когось з рідних або друзів послухати ваші відповіді на найскладніші запитання, аби перевірити рівень засвоєння інформації.
ü  Обов’язково прагніть до хорошого результату. Не налаштовуйтеся на те, що можете не впоратися в якимось завданням. Вірте у власні сили та знання.

 Поведінка під час ЗНО

ü  Виходячи з дому, перевірте, чи взяли ви всі необхідні речі. До пункту тестування постарайтеся прибути завчасно, залишивши собі додатковий час на непередбачувані обставини, як-от проблеми з транспортом, затори тощо.
ü  Під час тестування дотримуйтеся правил поведінки, передбачених процедурою ЗНО.
ü  Під час роботи з тестом будьте максимально зосередженими: перш ніж виконувати завдання, уважно прочитайте інструкцію. Адже неуважність є однією з причин допущених помилок.
ü  Стежте за часом і раціонально розподіляйте його.
ü  Будьте уважними під час оформлення бланків відповідей. Адже помилки призведуть до анулювання результату завдання.
ü  Якщо під час проведення тестування помітите порушення офіційно визначеної процедури, - подавайте апеляцію. Її потрібно написати одразу після завершення тестування, не виходячи з аудиторії. Апеляцію щодо несправедливого, на ваш погляд, оцінювання ваших знань можна подати одразу після отримання Сертифіката.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Психологія

Психологія – одна з наук про людину. Об’єктом її вивчення є найскладніша сфера життєдіяльності людини – психіка.